Dopu un dannu agutu o cronicu à a barriera epidermica, u mecanismu di riparazione spontanea di a pelle accelerà a produzzione di keratinociti, accurtà u tempu di rimpiazzamentu di e cellule epidermiche, è mediate a produzzione è a liberazione di citochine, risultatu in iperkeratosi è inflammazioni lieve di a pelle. . Questu hè ancu tipicu di i sintomi di a pelle secca.
L'inflamazioni lucali ponu ancu aggravà a secchezza di a pelle, in fattu, a rottura di a barriera epidermica prumove a sintesi è a liberazione di una serie di citochine proinflamatorii, cum'è IL-1he TNF, per chì e cellule immune fagocitiche, in particulare i neutrofili, sò distrutte. Dopu avè attrattu à u situ seccu, dopu avè ghjuntu à u destinazione, i neutrofili secrete elastase di leucociti, cathepsin G, proteasi 3 è collagenasi in i tessuti circundanti, è formanu è arricchisce proteasi in keratinocytes. Cunsequenze putenziali di l'attività di proteasi eccessiva: 1. Dannu cellulare; 2. Liberazione di citochine proinflamatorii; 3. Degenerazione prematura di cuntatti cell-to-cell chì prumove a mitosi cellula. L'attività di l'enzima proteolitica in a pelle secca, chì pò ancu influenzà i nervi sensitivi in l'epidermisa, hè assuciata cù prurito è dolore. L'applicazione topica di l'acidu tranexamic è l'α1-antitripsina (un inhibitore di proteasi) à a xerosi hè efficace, suggerendu chì a xeroderma hè assuciata à l'attività enzimatica proteolitica.
Epidermis secca significa chì ua barriera di a pelle hè disturbata, i lipidi sò persi, i proteini sò ridotti, è i fatturi inflammatorii lucali sò liberati.Secchezza di a pelle causata da danni di barrierahè sfarente da a secchezza causata da a secrezione di sebum ridutta, è l'effettu di a supplementazione di lipidi simplici spessu ùn riesce à scuntrà l'aspettattivi. I cusmetichi idratanti sviluppati per i danni di a barriera ùn deve micca solu supplementà i fatturi di idratazione di stratum corneum, cum'è ceramidi, fatturi naturali di idratazione, etc., ma ancu piglià in contu l'effetti di a divisione antioxidante, antiinflamatoria è anti-cellula, riducendu cusì a differenziazione incompleta. di cheratinociti. A secchezza di a pelle di a barriera hè spessu accumpagnata da pruritu, è l'aghjunzione di attivi antipruritichi deve esse cunsideratu.
Tempu di post: ghjugnu-10-2022