A classificazione Fitzpatrick di a pelle hè a classificazione di u culore di a pelle in i tipi I-VI secondu e caratteristiche di a reazione à i brusgii o l'abbronzatura dopu l'esposizione à u sole:
Tipu I: biancu; assai ghjustu; capelli rossi o biondi; ochji turchini; lentiggini
Tipu II: biancu; fiera; capelli rossi o biondi, blu, avellana, o ochji verdi
Tipu III: Crema bianca; ghjusta cù ogni culore d'ochju o capelli; assai cumuni
Tipu IV: Marrone; Caucasiani tipici di u Mediterraniu, tipi di pelle indiana / asiatica
Tipu V: marrone scuro, tippi di pelle di u Mediu Oriente
Tipu VI: Neru
Hè generalmente cridutu chì e persone europee è americane anu menu cuntenutu di melanina in a capa basale di a pelle, è a pelle appartene à i tipi I è II; A pelle gialla in u Sudeste Asiaticu hè u tipu III, IV, è u cuntenutu di melanina in a capa basale di a pelle hè moderatu; A pelle marrone-nera africana hè u tipu V, VI, è u cuntenutu di melanina in a capa basale di a pelle hè assai altu.
Per u trattamentu di laser è fotoni di a pelle, u cromoforu di destinazione hè a melanina, è i paràmetri di a macchina è di trattamentu deve esse sceltu secondu u tipu di pelle.
U tipu di pelle hè una basa teorica impurtante per l'algoritmu dianalizzatore di a pelle. In teoria, e persone cù diversi culori di a pelle anu bisognu di utilizà algoritmi diffirenti quandu detectanu u prublema di pigmentazione, chì ponu eliminà a diferenza di risultati causati da diversi culori di a pelle quant'è pussibule.
Tuttavia, u currentimacchina per l'analisi di a pelle facialenant'à u mercatu hannu certi prublemi tecnichi per a deteczione di peddi marroni neri è scuri, perchè u lume UV usatu pi detect pigmentation hè guasi cumpletamenti assorbita da l'eumelanin nantu à a superficia di a pelle. Senza riflessione,analizzatore di a pelleùn pò micca catturà l'onda di luce riflessa, è dunque ùn pò micca detectà a decolorazione di a pelle.
Tempu di Postu: Feb-21-2022