MEICET presenterà e scoperte dermatologiche basate nantu à l'IA à u Cungressu Mundiale IMCAS 2026 in Parigi

MEICET presenterà e scoperte dermatologiche basate nantu à l'IA à u Cungressu Mundiale IMCAS 2026 in Parigi

Meicet, una forza pioniera in a tecnulugia d'imaghjini dermatologica basata annantu à l'IA, hè fieru d'annunzià a so participazione à u prestigiosu IMCAS World Congress 2026, chì si terrà da u 29 à u 31 di ghjennaghju à u Paris Expo Porte de Versailles, in Francia. I visitori è i prufessiunali di l'industria sò invitati à scopre e nostre ultime innovazioni à u stand H117, induve sveleremu una nova generazione di sistemi intelligenti d'analisi di a pelle cuncepiti per ridefinisce a pratica estetica è clinica.

imcas--2026

À u core di a nostra mostra ci saranu trè dispusitivi rivoluzionarii chì incarnanu l'impegnu di Meicet à fusionà l'imaghjini d'avanguardia cù l'intelligenza artificiale:

Analizzatore di pelle ISEMECO 3D D9 AI

Stu sistema emblematicu rapprisenta u culmine di l'analisi multimodale di a pelle. Integra l'imaghjini 3D à alta risoluzione, a cattura multispettrale è l'algoritmi IA pruprietarii per furnisce una definizione scientifica è quantitativa di l'invecchiamentu di a pelle. Oltre à a valutazione à livellu di superficia, u D9 furnisce un "Indice di Invecchiamentu di a Pelle" olisticu, mappendu biomarcatori cum'è a geometria di e rughe, a distribuzione di i pigmenti, e cundizioni vasculari è i parametri di struttura. U so modulu di analisi predittiva permette à i praticanti di visualizà e traiettorie di l'invecchiamentu potenziali è di creà percorsi di trattamentu veramente persunalizati.

ISEMECO-3D-D9-AI-Skin-Analyzer

Sistema d'imaghjini di a pelle 3D MD300

Cuncepitu per una precisione è una efficienza eccezziunali, l'MD300 si cuncentra nantu à l'analisi morfologica 3D d'alta definizione. Cattura a topografia microscopica di a pelle cù una precisione submillimetrica, chì permette un seguimentu dettagliatu di l'efficacia di u trattamentu per cicatrici, pori è struttura di a pelle. Ideale per applicazioni sia cliniche sia cosmetiche, offre strumenti d'analisi comparativa chì visualizanu ancu cambiamenti suttili cù u tempu, dendu à i praticanti rapporti di prugressu obiettivi.

Sistema d'imaghjini di a pelle 3D-MD300

Pro Una piattaforma cumpleta d'analisi di a pelle

Cuncipitu cum'è una stazione di travagliu diagnostica tuttu-in-unu, u Pro A combina a facilità d'usu cù una putenza analitica prufonda. Hà una mappatura faciale automatizata, una valutazione di e cundizioni di a pelle in tempu reale è una interfaccia intuitiva chì genera rapporti cumpleti di i clienti in pochi minuti. A so forza stà in u fattu di rende l'analisi avanzata di l'IA accessibile per a pratica quotidiana, sustenendu i praticanti in cunsultazioni, pianificazione di trattamenti è educazione di i pazienti cù visuali chjari è basati nantu à i dati.

Piattaforma Pro-A-Comprehensive-Skin-Anisis-Platform

À u stand H117, I participanti averanu l'uppurtunità esclusiva di sperimentà dimustrazioni in diretta di tutti i trè dispositivi, mettendu in mostra e so capacità uniche in analisi in tempu reale. Discutite cù l'esperti tecnichi è clinichi di Meicet cumu a diagnostica basata nantu à l'IA pò migliurà l'efficienza di a pratica, a fiducia di i clienti è i risultati di u trattamentu. Esplorate e soluzioni d'integrazione per i flussi di travagliu clinichi esistenti è amparate nantu à i nostri prugrammi di supportu è furmazione glubale. Ricevite un rapportu d'analisi di a pelle persunalizatu utilizendu a nostra tecnulugia, chì illustra a prufundità di l'infurmazioni chì i nostri sistemi furniscenu.

 

A participazione di Meicet à IMCAS sottolinea a nostra missione di colmà u fossu trà a tecnulugia è l'estetica. In un'industria sempre più guidata da i dati è a persunalizazione, i nostri dispositivi furniscenu e metriche oggettive necessarie per elevà a precisione di u trattamentu, migliurà a cumunicazione cù i clienti è ottene risultati sempre superiori.

Credemu chì l'avvene di a dermatologia è di a medicina estetica si trova in diagnostichi intelligenti è cunnessi. Trasfurmendu l'osservazioni sughjettive in dati azzionabili, Meicet permette à i praticanti di andà oltre i protokolli generalizati versu una cura veramente persunalizata.

Aspittemu cun impazienza di dà u benvenutu à i dermatologi, i praticanti estetichi, i pruprietarii di cliniche è i partenarii di l'industria à u stand H117 à u Cungressu Mundiale IMCAS 2026. Inseme, esploreremu cumu l'analisi intelligente di a pelle pò ridefinisce e pussibilità in a cura di i pazienti è a crescita di a pratica.

Per quelli chì ùn ponu micca assiste, seguitate i nostri canali ufficiali per aghjurnamenti in diretta è annunzii di prudutti durante l'eventu.

 

Eventu: Cungressu Mundiale IMCAS 2026
Cabina:H117
Data: 29-31 di ghjennaghju 2026
Ubicazione: Paris Expo Porte de Versailles, Parigi, Francia
Esposizioni in evidenza: Analizzatore di pelle AI ISEMECO 3D D9, Sistema di imaging di a pelle 3D MD300, Piattaforma integrata di analisi di a pelle Pro A

 

Eidtor:henry

 


Data di publicazione: 28 di ghjennaghju di u 2026

Cuntattateci per sapenne di più

Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu