Ricunniscite a luce RGB di uAnalizzatore di a pelle
RGB hè cuncepitu da u principiu di luminescenza di culore. In termini laici, u so metudu di mischju di culore hè cum'è luci rosse, verdi è blu. Quandu i so lumi si sovrapponenu, i culori sò mischiati, ma a luminosità hè uguale à A summa di a luminosità di i dui, u più mischiatu u più altu u splendore, vale à dì, u mischju additivu.
Per a superposizione di luci rosse, verdi è blu, l'area di superposizione più luminosa di i trè culori cintrali hè bianca, è e caratteristiche di a mistura additiva: a più superposizione, u più luminoso.
Ognunu di i trè canali di culore, rossu, verde è blu, hè divisu in 256 livelli di luminosità. À 0, a "luce" hè a più debule - hè apagata, è à 255, a "luce" hè a più luminosa. Quandu i valori di grigi di trè culori sò listessi, i toni di grisgiu cù diversi valori di grigi sò generati, vale à dì, quandu a scala di grigi di trè culori hè tutta 0, hè u tonu neru più scuru; quandu a scala di grisgiu di trè culori hè 255, hè u tonu biancu più luminoso.
I culori RGB sò chjamati culori additivi perchè creanu biancu aghjunghjendu R, G è B inseme (vale à dì, tutta a luce hè riflessa in l'ochju). I culori additivi sò usati in illuminazione, televisione è monitor di computer. Per esempiu, i display pruducianu u culore emettendu luce da fosfori rossi, verdi è blu. A maiò parte di u spettru visibile pò esse rapprisintatu cum'è una mistura di luce rossa, verde è blu (RGB) in proporzioni è intensità variate. Quandu sti culori si sovrapponenu, cianu, magenta è giallu sò pruduciuti.
I luci RGB sò furmati da i trè culori primari cumminati per furmà una maghjina. Inoltre, ci sò ancu LED blu cù fosfori gialli, è LED ultraviolet cù fosfori RGB. In generale, tutti dui anu i so principii di imaging.
Tramindui LED luce bianca è LED RGB anu u listessu scopu, è tramindui speranu di ottene l'effettu di u lume biancu, ma unu hè prisentatu direttamente cum'è luce bianca, è l'altru hè furmatu da mischjendu rossu, verde è blu.
Tempu di Postu: Apr-21-2022