Introduzione à i spettri cumuni
1. Luce RGB: Simply put, hè a luce naturale chì tutti vedenu in a nostra vita di ogni ghjornu. R / G / B rapprisenta i trè culori primari di a luce visibile: rossu / verde / blu. A luce chì ognunu pò percive hè cumpostu di sti trè luci. Mistu, i ritratti pigliati in questu modu di fonte di luce ùn sò micca sfarente di quelli pigliati direttamente cù un telefuninu o camera.
2. Parallel-polarized light and cross-polarized light
Per capisce u rolu di a luce polarizzata in a rilevazione di a pelle, avemu prima bisognu di capiscenu e caratteristiche di a luce polarizzata: fonti di luce polarizzata parallela ponu rinfurzà a riflessione speculare è debilita a riflessione diffusa; A luce polarizzata croce pò mette in risaltu a riflessione diffusa è eliminà a riflessione speculare. Nantu à a superficia di a pelle, l'effettu di riflessione speculare hè più pronunzianu per via di l'oliu di a superficia, cusì in u modu di luce polarizzata parallela, hè più faciule d'osservà i prublemi di a superficia di a pelle senza esse disturbatu da a luce di riflessione diffusa più profonda. In u modu di luce polarizata incruciata, l'interferenza di luce di riflessione speculare nantu à a superficia di a pelle pò esse filtrata cumplettamente, è a luce di riflessione diffusa in i strati più profondi di a pelle pò esse osservata.
3. Luce UV
U lume UV hè l'abbreviazione di a luce ultravioletta. Hè a parte invisibile di a lunghezza d'onda menu di a luce visibile. A gamma di lunghezze d'onda di a fonte di luce ultravioletta usata da u detector hè trà 280nm-400nm, chì currisponde à l'UVA (315nm-280nm) è UVB (315nm-400nm) cumunimenti intesu. I raghji ultraviolet cuntenuti in e fonti di luce chì e persone sò esposti à ogni ghjornu sò tutti in questa gamma di lunghezza d'onda, è u dannu di u photoaging di a pelle di ogni ghjornu hè principalmente causatu da i raghji ultraviolet di sta lunghezza d'onda. Hè ancu per quessa chì più di 90% (forse 100% in fattu) di i detectori di a pelle nantu à u mercatu anu un modu di luce UV.
I prublemi di a pelle chì ponu esse osservati sottu diverse fonti di luce
1. Mappa di fonte di luce RGB: Presenta i prublemi chì l'ochju umanu normale pò vede. In generale, ùn hè micca usatu cum'è una mappa di analisi di prufundità. Hè principarmenti utilizatu per analisi è riferimentu di prublemi in altri modi di fonte di luce. O in questu modu, prima fucalizza nantu à scuperta i prublemi manifestati da a pelle, è dopu cercate e cause sottostanti di i prublemi currispundenti in i ritratti in u modu di luce polarizzata è UV secondu a lista di prublemi.
2. Luce polarizzata parallela: principarmenti utilizata per osservà linee fini, pori è spots nantu à a superficia di a pelle.
3. Luce cross-polarized: Fighjate à a sensibilità, a inflamazioni, u rossu è i pigmenti superficiali sottu à a superficia di a pelle, cumpresi acne marks, spots, sunburn, etc.
4. Luce UV: principarmenti osservà l'acne, spots profondi, residui fluoriscenti, hormone, dermatite prufonda, è osservate l'agregazione di Propionibacterium assai chjaramente sottu u modu di fonte di luce UVB (luce di Wu).
FAQ
Q: A luce ultravioletta hè una luce invisibile à l'ochju umanu. Perchè i prublemi di a pelle sottu a luce ultravioletta ponu esse vistu sottu à uanalizzatore di a pelle?
A: Prima, perchè a lunghezza d'onda luminosa di a sustanza hè più longa cà a lunghezza d'onda di assorbimentu, dopu chì a pelle assorbe a luce ultravioletta di lunghezza d'onda più corta è poi riflette a luce fora, una parte di a luce riflessa da a superficia di a pelle hà una lunghezza d'onda più longa è hè diventata. luce visibile à l'ochju umanu; secunna raghji ultraviolet sò ancu onde elettromagnetiche è anu volatilità, cusì quandu a lunghezza d'onda di a radiazione di a sustanza hè coherente cù a lunghezza d'onda di i raghji ultraviolet irradiati nantu à a so superficia, a risonanza armonica accadirà, risultatu in una nova fonte di luce di lunghezza d'onda. Se sta fonte di luce hè visibile à l'ochju umanu, serà catturata da u detector. Un casu relativamente faciule da capisce hè chì certi sustanzi in cusmetichi ùn ponu esse osservati da l'ochju umanu, ma fluoresce quandu sò esposti à a luce ultravioletta.
Tempu di post: 19-Jan-2022