Introduzione à Spectra cumuni
1. RGB Luci: Solu mette, hè a luce naturale chì tutti vede in a nostra vita di ogni ghjornu. R / G / B rapprisenta i trè culori primari di luce visibile: rossu / verde / blu. A luce chì tutti ponu percepisce hè cumpostu di queste trè luci. Mischju, i ritratti pigliati in stu modu di fonte ligeru ùn sò micca sfarenti di quelli chì pigliati direttamente cun un telefuninu o a camera mobile.
2. Light Light and Polarel-polarizata è accoppiata
Per capisce u rolu di luce polarizzata in detectazione di a pelle, avemu bisognu di e caratteristiche di luce polarizzate: ponti polari riforzi è rinforzi spusevi di riflessivu spuseu è indefazione; Light Cross-Polarized ponu evidenziate a riflessione diffusione è eliminà a riflessione specolaria. Nantu à a superficia di a pelle, l'effettu rifluntu sputuulare hè più pronunzia per via di u modalità luce polacche, cusì hè più faciule per l'superficia di a pelle senza esse disturbatu u prublemi di a sforzi di a pelle. In u modu luce in crocializatu, l'interferenza ligera spusilizione nantu à a superficia di a pelle pò esse filtrate completamente
3. Luce UV
A luce UV hè a sigla di luce ultravioletta. Hè a parte invisibile di a lunghezza d'onda menu di luce visibile. L'ala lunghezza d'azione ultravioleta usata da u detettore hè trà u 280nm-400nm, chì currisponde à l'Uva cumunamente Uva (315nm-280nm) è uvb (315nm-400nm). I raghji ultraviolet cuntenuti in e persone di luce chì sò esposti à una basa di ogni ghjornu, è u dannu di a pelle di a pelle hè principalmente causata da e raghji ultravioleti di sta lunghezza d'onda. Questu hè ancu perchè più di 90% (forse 100% in fattu) di i detettori di a pelle nantu à u mercatu anu un modu di luce UV.
I prublemi di a pelle chì ponu esse osservati sottu à e fonti di luce sfarente
1. RGB Map di fonte Light: Presenta i prublemi chì l'ochju umanu normale pò vede. In generale, ùn hè micca usatu cum'è una mappa analisi di prufessione. Hè adupratu principalmente per l'analisi è a riferenza di i prublemi in altre modi di fonte ligera. O in stu modalità, u primu si focu annantu à i manifestati manifestati da a pelle, è poi cerca di e causi sottarianti di e mobili corrispondenti in e foto in u listinu light light è uv
2. Parallel Light Polarized Light: principarmenti usatu per osservà e linee belle, pori è spots nantu à a superficia di a pelle.
3. Luce incruciata: Fighjate a sensibilità, inflamazione, rossu è pigmenti superficiali sottu a superficia di a pelle, spots, sole
4. UV LIGHT: Osfondere principalmente Acne, Resioni profondi, Residui Fluorescenti, Hormons, Dermatinium, è Esserderate A Aghjunguium modalità UVB (WU LIGHT)
FAQ
Q: A luce ultravioleta hè invisibile à l'ochju umanu. Perchè i prublemi di a pelle pò esse in luce ultravioleta in uanalisi di pelle?
A: First Mada Secunna ruse ultraviolet sò ancu ondi d'occitamenti elettromagnetichi è avè a volatilla, postu quandu l'ondulità di a sustanza di l'ultimezzazione ultraige da a so superficia sorastda latte. Sì sta fonte di luce hè visibile à l'ochju umanu, hà da capitu da u detettore. Un casu relativamente faciule da capisce hè chì alcune sustanzi in cosmetichi ùn ponu esse osservati da l'ochju umanu, ma fluorsuce quandu hè espostu à a luce ultravioleta.
Tempu di Post: Jan-19-2022