A luce hè u cumpagnu eternu in a nostra vita. Brilla in diverse forme, sia in un celu chjaru o in un ghjornu nebbioso è piovoso. Per l'omu, a luce ùn hè micca solu un fenomenu naturali, ma ancu una esistenza di significatu straordinariu.
U corpu umanu hà bisognu di luce, in particulare di u sole, postu chì hè una fonte impurtante di vitamina D. A ricerca mostra chì e persone cun livelli più alti di vitamina D parevanu circa 5 anni più ghjovani di quelli chì anu più bassi livelli di vitamina D. Questu hè chì a vitamina D aiuta à rallentà u prucessu di anziane. Tuttavia, avemu da nutà chì questu ùn significa micca esposizione illimitata à u sole. A sopraesposizione prolongata pò causà l'anzianu permanente di a pelle, chì hè chjamatu photoaging.
Photoaging hè un tipu di dannu di a pelle causatu da l'esposizione longu à a luce ultravioletta. I sintomi includenu linee fini, arrughe, spots irregulari, grandi spazii di decolorazione, ingiallimentu è pelle rugosa. Ancu e persone cù a pelle ghjusta ponu sperimentà questi cambiamenti in a so pelle si sò esposti à u sole per un longu tempu. Hè da nutà chì, ancu s'è u dullness di a pelle hè visibile à l'occhiu nudu in un cortu periudu di tempu, i cambiamenti profondi sò spessu micca faciuli di detect, chì hè spessu ignoratu da e persone. Ma pudemu usà strumenti prufessiunali per detectà u statu prufondu di a pelle, cum'èequipati di teste di pelle(analizzatore di a pelle) cuncamere d'alta definizione, o teste penne per umidità, oliu è elasticità.
MEICET 3D Skin Analyzer D8 pò analizà i dettagli di a pelle cù l'aiutu di dettagli di luce prufessiunale. Includendu a planezza di a superficia è a sensibilità interna, è ristabilisce e cundizioni di a pelle attraversu a modellazione AI. Puderà visualmente visualmente i prublemi di a pelle chì sò invisibili à l'occhiu nudu, è pò ancu stimà u voluminu di materiali necessarii per u trattamentu in anticipu è prevede l'effetti dopu u trattamentu secondu a direzzione di trattamentu, facendu cusì u trattamentu di a pelle più còmuda è più veloce.
Dunque, mentre gode di u sole, avemu ancu bisognu di attentu à a prutezzione di a nostra pelle. L'usu di sunscreen, sunhats è ombrelli sò modi efficaci per riduce u photoaging. Inoltre, cuntrullà u tempu di esposizione è evitendu esce durante l'ore più forte di u sole sò ancu misure impurtanti per prutege upelle.
A luce hè a surgente di a vita, ci dà energia è vitalità, ma pò ancu esse una minaccia per a nostra salute. Dunque, mentre gode di a luce, avemu bisognu di ricurdà di prutezzione di a nostra pelle, per chì a nostra vita pò esse piena di luce mentre mantene a salute è a vitalità.
Tempu di post: Feb-29-2024