U mekanismu di l'ossidazione di squalene si trova in chì u so periodu di soglia di ionizazione bassa pò donà o riceve elettroni senza dannà a struttura moleculare di e cellule, è u squalene pò finisce a reazione in catena di l'idroperossidi in a via di perossidazione lipidica. I studii anu dimustratu chì a perossidazione di u sebum hè principalmente causata da l'ossigenu singlet, è a constante di squalene in u sebum umanu hè assai più grande di l'altri lipidi in a pelle umana. custante di estinzione. Tuttavia, deve esse nutatu chì ancu squalene pò bluccà a perossidazione di lipidi, i prudutti di squalene, cum'è l'acidi grassi insaturati, anu ancu un effettu irritante nantu à a pelle.
U perossu di Squalene pò ghjucà un rolu maiò in a patogenesi di l'acne. In i mudelli sperimentali di l'animali, hè statu stabilitu chì u monoperossidu di squalene hè altamente comedogenicu, è u cuntenutu di u perossu di squalene aumenta gradualmente sottu à l'irradiazione UV. Per quessa, hè suggeritu chì i malati di l'acne devenu attentu à a prutezzione di u sole, è i filtri solari ponu evità a perossidazione di squalene à cuncentrazione fisiologica causata da i raghji ultraviolet.
Analizzatore di a pellepò esse usatu per detect l'effettu di a crema di u sole. L'imaghjini UV hè mostratu blu scuru se u sunscreen chimicu hè appiicatu; se u sunscreen fisicu hè appiicatu, l'imaghjini hè riflettente, simili à u residu fluoriscente.
Tempu di Postu: Apr-29-2022