Funzioni fisiologiche diMicroecologia di a pelle
A flora normale hà una forte autostabilità è pò impedisce a culunizazione di bacteria stranera. In circustanze nurmale, un equilibriu ecològicu dinamicu hè mantinutu trà i microorganismi è i microorganismi, è trà i microorganismi è l'ospiti.
1. Participà à u metabolismu di u tissutu di a pelle
I glànduli sebaceous secrete lipidi, chì sò metabolizati da i microorganismi per furmà un film lipidu emulsionatu. Questi filmi lipidi cuntenenu l'acidi grassi liberi, cunnisciuti ancu com'è film d'acidu, chì ponu neutralizà sustanzi alkalini contaminati nantu à a pelle è impediscenu i batteri straneri (batteri passanti). ), fungi è altri microorganismi patogeni crescenu, cusì a funzione primaria di a flora di a pelle normale hè un effettu protettivu impurtante.
2. Effettu nutrizionale
À u tempu, a pelle hà a capacità di auto-rinuvà, è ciò chì a ghjente pò vede à l'occhiu nudu hè a caspa, chì hè a trasfurmazioni graduali di e cellule epidermiche da i keratinociti attivi è grassi in cellule piatte inattive, a sparizione di l'organuli, keratinizazione graduali. Queste cellule keratinizzate è esfoliate sò disintegrate in fosfolipidi, aminoacidi, etc., chì ponu esse aduprati per a crescita bacteriana è l'assorbimentu da e cellule. I macromoleculi disintegrati ùn ponu micca esse assorbiti da a pelle, è devenu esse degradati sottu l'azzione di i microorganismi di a pelle per diventà sustanzi molekulari chjuchi per nutriscia a pelle.
3. Immunità
Cum'è a prima linea di difesa contr'à i patogeni stranieri, a pelle umana prutege attivamente o passivamente a pelle di l'ospiti attraversu una varietà di miccanismi. Unu di i meccanismi impurtanti di sta autoprotezzione hè a secrezione di peptidi antimicrobiali inherenti à l'epidermisa.
4. Autopurificazione
I batteri residenti Propionibacterium è i batteri simbiotici Staphylococcus epidermidis in a flora di a pelle decompone u sebum per furmà l'acidi grassi liberi in modu chì a superficia di a pelle hè in un statu ligeramente acidicu, vale à dì, un film lipidu emulsionatu àcitu, chì pò antagonizà a culunizazione, a crescita è ripruduzzione di assai flora chì passa, cum'è Staphylococcus aureus, Streptococcus.
5. Effettu barriera
A microflora normale hè unu di i fatturi chì prutegge a pelle contr'à i patogeni stranieri è hè ancu parte di a funzione di a barrera di a pelle. A microbiota culunizzata nantu à a pelle in una manera gerarchica è ordinata hè cum'è una strata di biofilm, chì ùn solu ghjucà un rolu in a prutezzione di l'epidermisa esposta di u corpu, ma ancu affetta direttamente u stabilimentu di a resistenza di culunizazione, cusì chì i patogeni straneri ùn ponu micca guadagnà un. appiccicazione in a superficia di a pelle di u corpu.
Tempu di post: 28-jun-2022