Cù l'età, i "limiti faciali" di i ghjovani cumincianu à stende è sfocate, è gradualmente perdenu a so integrità, cù u spustamentu di i pads di grassu, è ancu a laxità di a pelle è i tessuti molli di a faccia, è "sagging" o downward. muvimentu di i musculi facciali.In u cursu di una longa vita, a nostra faccia eventualmente cambià cù u tempu. Quandu entra in u gruppu d'età di 40-80 anni, a ghjente entrerà in un periodu di decadenza fisiologica è fisica è mentale lenta, è cù l'età, a faccia sarà gradualmente deformata, cù l'apparizione di arrughe di a pelle è flab faciale, cambiendu lentamente u apparenza di i ghjovani.
L'anziane di a faccia, i cambiamenti in l'osse, a pelle è i tessuti molli sò determinati à un certu puntu da a genetica umana. "L'usura di a pelle in ambienti esposti" cuntribuisce ancu à l'anzianu faciale. Per a pupulazione più ghjovana, e cellule chì custituiscenu i tissuti faciali sò assai attivi è ci sò intervalli chjaramente definiti di tissutu subcutaneous cù tessuti collaterali intactu per mantene a pelle è e strutture faciale in una pusizioni propria. A pelle liscia è strette è i pomi distinti dannu à u visu un contornu ben definitu.
Cù l'età, i "limiti faciali" di i ghjovani cumincianu à stende è sfocate, è gradualmente perdenu a so integrità, cù u spustamentu di i pads di grassu, è ancu a laxità di a pelle è i tessuti molli di a faccia, è "sagging" o downward. muvimentu di i musculi facciali.
In rejuvenating è currezzione di a forma di una faccia invechjate, avemu capitu chì una faccia ghjovana hè in realtà una faccia ben sustinuta, cù pienezza è concavità approprita, senza u sagging o laxity tissula chì si trova in i vechji. In cuntrastu, i visi più vechji sperimentanu l'atrofia di grassu è a furmazione di spazii affundati in a midface (per esempiu, intornu à l'ochji).
U scheletru faciale hè un sistema biologicu chì hè sottumessu à un rimodellu ciclicu. U scheletru subisce gradualmente a resorption di l'osse è i cambiamenti osteoporotichi, u maxillariu s'affonda in l'internu, è i labbra si cuntranu in l'internu, chì hè una manifestazione di l'anzianu è a deformazione di a faccia.
I cambiamenti in l'aspettu di e persone sò principarmenti dovuti à i cambiamenti in i tessuti molli è a cumpusizioni di grassu di a faccia.
A parte grassa di a faccia hè generalmente tenuta in u locu da i ligamenti, è cum'è a ghjente entre in età media è vechja, u grassu faciale si move in una pusizione più bassa. Per esempiu, u grassu di a guancia accumincia a sag, accumulendu sottu à u nasu è sopra à i labbra (creendu un pliu "nasolabial" più profundo) è sbulicà i contorni di l'osse di i guanciali. A pelle è u grassu sottu à u mentonu si stende gradualmente è si stende, è u musculu vastus lateralis di u collu si stende per furmà una "struttura cum'è una banda", mentre chì a pelle si stende, dendu l'apparenza di un collu "turchia". In più di a laxità di i ligamenti faciali, a pelle perde a so elasticità è diventa saggy.
I cambiamenti in l'aspettu di e persone sò principarmenti dovuti à i cambiamenti in i tessuti molli è a cumpusizioni di grassu di a faccia.
Ovviamente l'anzianu umanu si riflette principarmenti in i cambiamenti di a pelle, a pelle stessu hè propensu à l'atrofia, cù l'età, i fibroblasti di u corpu, i masti, i vini sanguini è i fibri elastici cuntinueghjanu à diminuisce. Questu porta à arrughe, spots scuri è ancu tumuri nantu à a pelle. L'esposizione à i raghji di u sole pò dannà i fibri elastici, pruvucannu à sviluppà accumulazioni irregulari, una diminuzione di u nùmeru di fibri di colaggiu, è a disorganizazione di u tissutu fibru restante. A pelle solta si trova spessu sottu à e ciglia, sottu à u mentonu, i guanciali è e palpebre, è quandu sti tissuti debilitatu, si stende. U grassu faciale si riduce è si abbassa ancu per l'esposizione prolongata à a gravità.
L'anziane facciale hè u risultatu di una cumminazione di parechji prucessi. Prima, l'anzianu principia cù a pelle, chì diventerà più crepey è saggy, è i linii fini nantu à a faccia cumincianu à approfondisce, soprattuttu in i zoni di l'espressione faciale - a frunti, e ciglia, i cantoni di l'ochji è vicinu à a bocca.
I cambiamenti in l'epiteliu, chì hè a capa principale di a pelle, facenu a pelle menu elastica. Stu prucessu hè cunnisciutu com'è "cross-linking", è implica ligami più forti o menu elastici trà e molécule di collagene è elastina. U diluimentu di a pelle si estende più, pruvucannu chì i musculi faciali si cuntraiscenu, soprattuttu durante i tempi di cuncentrazione o l'excitazione emotiva, è e arrughe per diventà più profonde cù u tempu.
L'ISEMECO 3D D9 Skin Imaging Analyzer hè un sistema centratu in l'urganizazione chì integra a rilevazione, l'analisi è a trasfurmazioni, cuncintratu in 3D|Estetica|Anti-Aging|Trasformazione.
Stabbilimentu di un ciclu di vendita end-to-end chì cunnetta a rilevazione scientifica, l'analisi precisa, i cunsiglii intelligenti di i prudutti, a validazione di l'effettu visuale è a gestione raffinata di i clienti. Questa empowerment efficiente di l'urganisazione simplifica e cunversione di marketing.
Tempu di post: 19-03-2024